fredag 2 september 2011

God Fredags kväll!

 

God kväll kära läsare!

Kom hem precis från mina föräldrar, har varit där hela kvällen sen jag kom hem från dialysen.
Tråkig Fredag tycker jag då inte Oscar kunde komma hit Ledsen….
Sms:at med honom på dan idag och han kunde tyvärr inte komma idag Ledsen.
Jag saknar honom väldigt mycket..han får mig verkligen o må bra o som tur är har vi snackat om det som hände igår o han sa att jag absolut inte behövde be om ursäkt för igår….skönt att han e såå förstående…….Rött hjärta.

Tror jag ska sova snart, känner mig trött…Hmm , inte konstigt med så lågt blodvärde…dom tog prover idag på blodvärdet och jag hade bara 78, det ska ligga på mellan 117 o uppåt mot 150 eller vad det är.


Puss o Kram

 

 

Me and Oscar   Rött hjärtaRött hjärta Rött hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar