onsdag 28 september 2011

5år

 

God morgon kära läsare!

Sorry för dålig uppdatering senaste tiden! SKÄRPNING Mikaela Ler med tungan ute

Idag är det 5år sen jag startade dialys,vem visste då att jag så här 5år senare skulle fortfarande gå där?
Det har hänt så mycket på dessa 5år , jag har flyttat hemifrån, jag har vuxit som människa, träffat MASSA nya vänner och blivit mer öppen
På dialysen är det att jag blivit en egenvårdspatient…som betyder att jag sköter allt från apparat, start och avslut..sticker mig själv, tar bort slangarna från apparaten sen när det är klart men jag har personalen där utifall det är något + att dom drar mina nålar efter avslut…men mer gör dom ej om det inte är ett måste eller som att ge mediciner som behövs.
Idag ska jag göra om transonic mätningen så får se vad den visar om det var falskt värde i Fredags när vi gjorde den.
Annars händer inte så mycket, håller på o fixar Ragges kattlåda just nu o ska lägga ner ny kattsand och verkligen göra den ren åt honom!

Min pojk måste ju ha lite nytt han med.

Förra måndagen gjorde jag äntligen intervjun för Allers och fick igår läsa igenom o rätta det hon skrivit så ska skicka den till henne idag så får vi hoppas att den snart kommer ut i tidningen, meddelar här när den väl kommer Ler

Saknar dig Rött hjärta du betyder mkt

Puss o Kram skumbanan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar