måndag 15 augusti 2011

Ny vecka , Nya möjligheter

 

God morgon kära läsare!

Har varit vaken sen 5.44 och kunde inte somna om hur mycket jag ändå försökte att göra det.
Måndag, ny vecka och nya möjligheter då.
Mitten av Augusti och hösten är snart här men hoppas den dröjer ett tag så vi får ha lite längre sommar, tycker denna sommar har gått jäkligt fort…tycker det inte var mer än igår som det var maj månad.

Vad händer denna vecka då?
I morgon blir det Allsång på skansen med Sara o Sofia hela dagen, på onsdag blir det tvättstugan och dialysen sen får vi se va som sker, förutom att jag ska träffa min kusin med man som jag inte träffat sen i November annars som sagt händer inte mkt, umgås med Oscar hoppas jag som vanligt, en betydelse full person för mig.

Annars dialysen som sagt som vanligt Ledsen

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar