lördag 13 augusti 2011

Illamående

 

 

God natt kära läsare!

Klockan e 23.34 och snart har denna lördag också gott, vart tar helgerna vägen?

Igår efter dialysen så blev det utgång med Oscar o gänget som slutade lite olyckligt i natt då jag blev illamående och Oscar tyckte jag skulle åka hem så han betalade mig en taxi för att åka hem o vila.
Kramade om honom vid taxin innan jag hoppade in i bilen.
Somnade direkt jag kom hem men sov oroligt då jag fortfarande mådde illa och i morse när jag vaknade mådde jag fortfarande illa och skulle göra ordning te, och när jag satt och väntade på te vattnet blev jag jätte illamående så jag fick springa o kräkas.
Fattar inte vad det är, har gjort det senaste dagarna att jag kräkts när jag mått illa o sen ont i magen, den liksom känns spänd Förvirrad…måste prata med läkarna igen.

annars idag har det inte hänt mycket, var till Hovet en snabbis och hälsade på en kompis och gick med henne in som assistent på matchen men stannade inte utan gick hem eftersom jag mådde illa.
Annars har jag bara tagit det lugnt, har ätit en riktig god middag hos mor o far…mamma gav sig på att göra kyckling wok, såå jävla gott Skrattar

 

Puss o Kram
Nu blir det rederiet på youtube….saknar dig sötnos Rött hjärta

 

 

 

 

London 21-24 Augusti   E.M.D Huddinge 29 Augusti 015
Bjuder på en gammal bild på mig o Tom Cruise från London 21-24 augusti 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar