lördag 27 augusti 2011

Hockey premiär i Elitserien 11/12

 

Återigen är elitserie premiären (hemma premiären) som vanligt mot MoDo.
Ska bli kul men samtidigt väldigt spänt fortfarande jobbigt o se Nicke D i MoDo tröjan som sagt, måste fan börja ge mig och börja vänja mig..*slår mig i huvudet*.
Ska försöka träffa Nicke efteråt vilket jag hoppas som vanligt går Ler.
Det är Lördagen den 17 september då ska jag o Marre gå eftersom Micha var tvungen och jobba…synd hon som ville se Michael Tellan Tellqvist.

 

Just nu sitter jag här hemma o har tråkigt, funderar på att sova …fattar inte varför jag känner sån här ensamhet Ledsen
Igår var det middag här med Oscar, vilket var trevligt som vanligt men fattar inte att jag blir nedstämd framåt kvällen när vi sitter här.
OSCAR , det är inte pga dig, jag hoppas du förstår det.
Jag blir glad att få vara med dig o jag hoppas du känner det samma.
Du betyder såå oerhört mycket för mig o jag älskar dig…

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar