söndag 31 juli 2011

Söndagen och snart e denna vecka slut och även juli månad till enda

 

God kväll kära läsare!

Sitter och tittar på TV:n, precis sett klart på Bridget Jones Dagbok på 3an.
Nu vet jag ej vad det är så tänkte sätta på en film, antagligen den som redan sitter i DVD spelaren…skiva 2 av Saltön som gått runt o runt hahaha, har inte orkat byta!

Idag var det dialys istället för i Fredags, gick väldigt bra, apparaten var klar när jag kom då dom hade bytt mellan mig o en annan patient som ville ligga helst där jag skulle ligga.
Började frysa som en idiot där och kom på att det kan varit för att dom drog ut alkoholen från blodet, det blev som en stor baksmälla typ.
Vaknade med hals ont i morse så nu ikväll har jag druckit te med honung i, såå gott!
Annars har det inte hänt så mycket här.
Imorgon är det åter dialys så ska snart sova tror jag…
Ska se om jag får byta till förmiddags pass på onsdag Ler..*hoppas hoppas hoppas*…för vår skull Ler

God natt på er gott folk o chilla lugnt Ler 
Puss o Kram

 

 

IMG_3382
Mupp bild på mig Ler med tungan ute

2 kommentarer:

  1. Hej gumman du jag tänkte på dig jag har en kompis som nyligen börjat sticka sig själv inför dualysen, gör du det också? Usch se läskigt ut....Vår Nellie blir nio månader nu 10 augusti det går så fort..hoppas det ordnar sig så du kan byta tid, kan du inte lära upp dig så du får ta hem en maskin och kan bestämma över tiden själv+ men det kanske är svårt. Det var ju planerat så att vi skulle sköta dialysen hemma med Josefine så småningom...kram kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan nej vi hann aldrig böja lära oss maskinen....men planen var att vi skulle det men allt gick så fort:( kram

    SvaraRadera