lördag 30 juli 2011

Kryssning och utgång

 

 

God efter middag kära läsare!

Sitter här och har inte ens fixat till mig men e helt sänkt och seg.
I Torsdags var det kryssnings dags med M/S Cinderella tillsammans med Ulrika och Alexandra.
Vi klev på båten vid kvart över 5 och då tog vi oss ner till hytterna på deck 2.
Sen gick vi upp direkt på soldäck och satte oss tills båten gick innan vi gick ner till Nöjescafét och käkade jag och Ullis.

Grabbarna började spela 21.50 så vi satt där och lyssnade, träffade en av mina fb vänner som jag aldrig träffat så hon o hennes kompis umgicks med oss.
Efter spelningen gick vi ner till hytten för att sen hänga på discot.
Jag och Alexandra gick o la oss vid 5 tiden typ.
Vaknade o kollade på klockan som stod på 10.00 så gick upp o duschade och fixade jag mig men så kollade jag på en annan klocka då va klockan 9 (svensk tid) hahaha..
Min tlf hade ändrats automatiskt till Finsk tid..suck!
Men det var bara o gilla läget o ta sig upp till cafét o käka tills Ullis kom dit.

Båten var i hamn 15.30 och då tog jag en promenad till Slussen som tog runt 30min.
Pratade med O’s kompis flickvän som tycket jag skulle följa med ut så jag snackade med O om det o han tyckte också det så när jag kom hem satt jag o han 2, timmar på MSN innan jag gjorde mig i ordning och åkte till Hornstull.
Vi satt där hela natten och jag kom hem sent i natt.

TACK ALLA SOM VAR MED OCH TACK SÖTA O.

Här kommer lite bilder från kryssningen

 

IMG_3387
           Jag på soldäck

 

 IMG_3389

                                             Jocke i Dreams

 

IMG_3392
            Niklas

 

IMG_3404
   Niklas med stå basen

 

IMG_3407

                                                 Jag o mi vän stolpen

 

 

IMG_3409
             Jag och Daniel

 

 

IMG_3410                                           Jag, Ullis och Daniel

 

IMG_3423

          Coola Jocke Skrattar

 

IMG_3415                                        Jag och Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar