onsdag 15 juni 2011

Natt bloggande

 

 

Kanske dags att uppdatera här lite tror jag banne mig, har fått lite blogg torka , vill skriva men vet oftast inte om vad eller hur jag ska börja…eller är det kanske bara lat het? Blinkar
Ja,ingen vet!

Just nu görs inte så mycket, sitter här o funderar på om jag ska sova, tänkte det redan för ngn timme sen men kan inte sova egentligen fast jag är trött..
Kanske ändå ska lägga mig och titta på film och se om jag ändå somnar till slut.
Vill ha tillbaka min mobil snart så jag kan ligga och spela spel innan jag somnar Ler.

Visst är det kul när man kollar sitt konto och inser: man har mer än man trodde på det?
Jag var på kryssning i måndags tills igår och jag var snål med handlandet och så för jag kände på mig att jag hade för lite pengar på kontot så jag behövde spara lite.
Sen idag så fick jag en faktura via mailet på 3kr från tradera där jag annonserat för ett tag sen och då höll jag för beloppet på mitt konto när jag loggade in för att betala men så var jag tvungen och ta bort handen och då såg jag att jag hade över 2000 kr mer än va jag trodde jag skulle ha och hade bara använt  upp 500 kr på båten..billig resa för min del Ler…så det kände skönt o så får jag pengar i veckan eller nästa vecka så det va skönt!

Vill att dom ska ringa nu o säga att telefonen är lagad Ler

Ne, om man ska gå o lägga sig tro? önska du vore här hos mig Ler

Nee puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar