torsdag 12 maj 2011

Vart tog orken vägen?

 

Det undrar jag också, den försvann tydligen.
Skulle städa o fixa här,började med att plocka i badrummet och sånt men längre kom jag inte.
En bra början nu att jag SKA börja är att jag stängt av tv:n…fast måste nog sätta på den igen eftersom jag ska spela musik i DVD:n hahaha..ja alltid är det ngt man kommer på att göra Ler.
Nee,dags o rycka upp sig kanske?
Tvätten e färdig bara städningen kvar eftersom Marre kommer ikväll ..Skrattar, hon ska sova här tills imorgon bitti.

Det e inte riktigt fint väder som det varit med strålande sol och moln fritt men varmt är det iaf Ler.
Ne, nu tar jag break härifrån o börjar fixa här hemma, disken diskar sig inte själv även om det skulle varit bra i vissa fall Ler

See ya folks Ler

Ciao …puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar