torsdag 26 maj 2011

Torsdag = tvättdag

 

Men tji fick ni…idag är det inte tvättdag för mig.
Det var någon som hade tagit min tvätt tid för idag så ska tvätta imorgon klockan 7.00 *gäsp*..haha.

Så vad har denna dag o erbjuda? kanske borde diska och fixa hemma först o främst?
Borde dammsuga lite oftare, blir ju kattsand ÖVERALLT så fort man har katt och även katt mat i typ hela köket.
Men solen lyser ut så vill inte städa Ler med tungan ute…fast på ett sätt man blir piggare och orkar det när solen lyser ute Ler

Vad har annars hänt i veckan? Inte mkt, var hos Marre och barnen från tisdags tills igår och åkte direkt till dialysen därifrån.
Möte på dialysen klockan 13.00 – 14.00 med Personal o Patient gruppen som vi har .
Vi har möte 1-2 ggr om året men ska försöka få ihop flera möten.
Så blev startad sent igår så körde bara 3 timmar.
Sen så har jag bestämt att jag ska börja åka buss från sjukan varje ggn nu, jag åker ju buss dit och tänkte ta bussen hem också Ler.

Nee nu vet jag inte va jag ska skriva eller för det första göra idag Ler med tungan ute

 

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar