onsdag 4 maj 2011

Kvälls inlägg

 

 

God kväll mina kära läsare

Förlåt för dåligt uppdaterande men har bara inte vetat vad jag ska skriva och har inte mått bra i helgen + inte haft tid att skriva.

I Fredags efter dialysen åkte jag till Farsta Centrum och mötte Marre för jag behövde köpa ett par billiga byxor då mina såg mer röda ut än gråa som dom skulle Ler.
Vi tog en fika innan vi åkte hem och handlade i centrum här, lite öl, läsk,bröd och chips eftersom O skulle komma hit och sen eftersom Johanna o hennes vän Elin skulle komma hit och sova här en natt så behövde vi frukost Ler.
Efter det gick vi hem hit jag o Marre som tittade på tv:n medans jag tog en snabb dusch o fixade mig innan tjejerna kom.
Marre åkte vid 21.09 och tjejerna började fixa till sig eftersom dom skulle ut på kvällen.
O kom vid 21.40 och då va tjejerna fortfarande kvar och dom gick inte förens efter 23 någon gång så jag och O fick inte så mycket tid ensamma som vi trodde men men.
Vi roade iaf tjejerna Ler med tungan ute….
Tjejerna kom hem vid 02.40 och då va jag fortfarande vaken eftersom jag inte kunde sova men vi gick o la oss strax efter och tittade lite på Tre Kronor innan vi somnade.
Jag vaknade vid 9.45 av sms från en polare sen kunde inte jag somna om.
Dom andra vaknade vid 12.15.
Hade planerat med Marre att vi skulle käka middag här o sen gå på snaps och bara ta en drink och snacka lite men det slutade med att vi åkte till hennes farmor och grillade med hennes släkt dock så jobbade Micha så hon var inte med Ledsen.
Men vi hade det riktigt roligt ändå…somnade 6 på morgonen och gick upp 10..hahaha…

I söndags hände inte mycket, åkte hem vid 13.15 som tog en 1 timme och då hem o duschade o fixade till sig innan jag gick upp till päronen och åt.
Sen hem och softade bara hela kvällen..

Det var min valborgs helg Skrattar

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar