måndag 23 maj 2011

God kväll!

Vet inte vad jag ska ha för rubrik så skriver bara en enkel God kväll rubrik Ler.

Måndag idag då eller nu är det bara 15 min kvar av denna dag.
Idag har det inte hänt så mycket, dialysen som vanligt.
Har börjat känna av kramper igen så nu ska jag verkligen lägga manken till att gå ner i vikt.
Annars har det gått bra, ska ju försöka lära mig apparaten nu så nu e jag under träning.
I Fredags så klädde jag apparaten helt själv och gjorde ALLT rätt Skrattar.
Det kändes helt underbart.

Imorgon ska jag åka o  umgås med Marre och barnen hemma hos henne och äta ngt mysigt Skrattar…ska bli gosigt…på Onsdag är det dialys som vanligt,först möte klockan 13.00 – 14.00 med personal o patient gruppen men ska försöka få prima apparaten innan så den e klar när man kommer tillbaka från mötet så man inte bli allt för sen där.

Annars händer inte mkt, på Fredag är det dans till Svänzons i Åkersberga men jag har tänkt att skita i den o vara hemma istället…känns så iaf

Helgen har gått fort som var, i fredags var det middag med O  här hemma super trevligt som vanligt o mysigt.
TACK för att du finns i mitt liv O.

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar