onsdag 4 maj 2011

E.v trevligt besök på dialysen idag

 

 

God morgon kära läsare!

Sitter här och är rätt så pigg..inte helt utan skulle kunna sova mera men försöker hålla ögonen öppna Ler.

Idag är det onsdag och som vanligt dialys.
E.v så kommer DIF spelarna upp dit och hälsar på mig, vilka spelare det är vet jag inte men har mina aningar om att det är fotbollen…Daja o Mattias som kommer o kanske 1 till isf (Kasper) hahahaha. eller så.
Får väl vänta o så.
Dom kommer till mötesplatsen kl 14.00 men eftersom jag har dialys så frågade jag hon på barn avd som mailade mig igår om detta ifall dom inte kunde komma upp dit istället så får se om dom kan det Ler

Nu är det frukost på menyn här, toast och pepsi max..hahaha Ler

 

Puss o kram

2 kommentarer:

  1. Det blev ju Oremo, Daja och Raja det va inte så illa va ;)

    SvaraRadera
  2. Nee,daja är min favorit o vi har känt varandra länge så....

    SvaraRadera