söndag 15 maj 2011

Dag 12: 10 saker ni inte visste om mig

 

Förlåt att jag inte uppdaterat 30dagars listan på ngr dagar, har helt glömt det :(..my bad

 

Iaf, ska försöka skriva ihop 10 saker ni inte visste om mig.

 

1. Jag är höjdrädd

2. Jag har fågelfobi (det vet dock mina vänner om såklart).

3. Jag fick mina första glasögon när jag bara var 9månader.

4.Jag började gå när jag var 1,5år och började på dagis

5. Jag har blivit sönder riven i ansiktet av min mosters katt som liten (men är ändå inte rädd för dem).
6. Jag är lite mörkrädd av mig

7. Att ja festat med Westlife + andra kändisar på cafë opera som 17åring :)
8. Jag är jävligt minne när det gäller vissa saker

9. Jag skolkade mkt från skolan på gymnasiet
10. Jag älskade att leka med kill saker när jag var liten

3 kommentarer:

  1. hur fan kan du festat på café opera när du var 17 då det är 23 års åldersgräns?!?

    Och ofta en kändis vill festa med just dig, när dem kan välja vilken brud som helst^^

    SvaraRadera
  2. Ursäkta du anonym..vågar du inte visa ditt namn...kommentera inte då..
    Att vi festade där var att jag genom en stiftelse som heter Min stora dag hade fått vip biljetter till swedish hit music awards 2002 och då fick vi gå in på café opera oxå...

    SvaraRadera
  3. Tänk att vissa kan vara så avundsjuka.trist

    SvaraRadera