torsdag 21 april 2011

Solsken i blick

 

God morgon kära läsare!

Solen lyser här utanför fönstret och jag är uppe med tuppen Ler.
Ska tvätta kl 10.00 – 14.00 men brukar gå upp 30 min innan tvättstugan men idag vaknade jag 8.00 pigg ..(eller inte) hahaha ,men tog mig upp iaf istället för att somna om tills klockan ringde för då hade jag varit ännu tröttare, man ska ju gå upp när man vaknar och inte somna om för då blir man ju tröttare!

Som sagt, tvättstugan idag och fixa lite här hemma, diska och sen när tvätten är klar blir det att packa ner det nödvändigaste och i eftermiddag åka hem till Marielle och ungarna för att va barnvakt imorgon medan Marre jobbar 9-15 så hoppas på fint väder så kan vi vara ute o leka på förmiddagen och eftermiddagen efter Alex sovit middag Ler.

Ser jätte mycket fram emot att få ta hand om de små sockertopparna Ler.

Idag är det då skärtorsdag, ska man klä ut sig till påsk-kärring tro?  haha..nee,tror jag hoppar det i år också Ler.
Dialys på Lördag morgon istället för imorgon då och på Söndag bär det av med la familia till Åland med Birka….det är en fin båt men något jag bävar för är deras Buffé frukost sist jag åkte med Marre o co i Maj förra året så skulle jag o Marre käka frukosten o den var  VIDRIG… usch säger jag bara!
Sen på tisdag ska jag först ha dialys på morgonen sen efter det hem o fixa för att sen åka med Cinderella på kvällen , jag går på när Marre går av Ler med tungan ute….

Nee nu ska jag ta o sluta skriva Ler

Puss o Kram
Micka

1 kommentar:

  1. Önskar dig också en Glad Påsk, mkt båt farande;) trevligt, trevligt, kram till dig Lena och Micke

    SvaraRadera