lördag 23 april 2011

Mys dag med Alexander o Theo :D

 

Igår var jag barnvakt till Alex och Theo eftersom Marre skulle jobba och förskolan var stängd.
Jag åkte dit redan i Torsdags och då var dom ute o lekte så vi gungade lite o åkte ruschkana innan vi gick för att handla pizza o Marre hämta sitt paket Ler
Efter det gick vi hem och åt pizza och tittade på film.
Senare på kvällen när barnen sov åt vi glass, fruktsallad och drack Pepsi max Ler.
Igår skulle Marre ha börjat 9.00 men hon fick börja 11.00 så vi gick upp vid 9.00 och åt frukost och sen fixade vi till oss och Marre tog bussen vid 10.50 och efter en stund somnade Alex så jag och Theo satte oss o myste i soffan och tittade på TV:n för att vänta på att Pippi Långstrump – På Rymmen skulle börja.
Alex vakande vid 13- tiden och då fixade vi ordning lite lunch innan vi fixa oss och gick ut till lekparken Ler

Det var riktigt mysigt att ta hand om sötnosarna och hoppas på flera ggr Ler

Nu är det dialys eftersom jag bytt från igår tills idag eftersom vi ska åka Birka imorgon med familjen och fira min far som fyller 68år ..

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar