onsdag 16 mars 2011

Hemmets lugna vrå!

 

 

God morgon kära läsare!

Sitter här hemma hos föräldrarna, har sovit här i natt.
Kom ju hem igår från sjukan, hade dialys igår och ska även ha idag.
Blir ju ingen kryssning på Söndag eftersom jag måste va hemma med armen då det blev större OP än vad dom trott från början.
Så ska köra mina vanliga pass nu fr o m idag.
På Fredag efter dialysen så kommer O hit för att käka middag o umgås och små fira min födelsedag tidigare och på Lördag så kommer syrran med familj hit och firar mig och på Söndag hade jag tänkte ha lite vänner över på fika på själva födelsedagen. Ler.
Så det blir ändå lite firande.
Känns inte som man blir 26 tycker jag Ler….ska man ta det som positivt? Ler med tungan ute.

Operationen i Måndags gick bra, har inte själv pratat med kirurgen bara jourläkare + läkaren på dialysen igår.
Åkte ner vid 07.40 på Måndags morgonen och sövdes vid 8- tiden, själva operationen tog typ 4 timmar antar jag för jag var tydligen på upp-vaket vid 12-tiden men vaknade inte förens vid 13.15 som först men fick komma upp på avdelningen runt 14.50 som först så det blev en hel dag nere på operation / upp-vaket.

bild på armen

armen
Så här ser armen ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar