tisdag 8 mars 2011

Förlåt för dålig bloggning

 

 

God kväll kära läsare!

 

Tisdag kväll och här sitter jag och tittar på Tre Kronor  serien Box 3 och pratar med lite folk på MSN och FB.
Idag har jag hängt med Evelina hela dagen…vi var och fikade i Farsta centrum först sen åkte vi och åt middag hemma hos mor o far innan vi gick hem hit och tittade på film och drack te och åt godis Ler….mys kväll.
Djurgården förlorade dock sin första slutspels match med 2-1 så nu står det 1-0 i matcher till Luleå men det ska vi ändra på.
Hoppas jag kan gå på lite matcher i slutspelet.

Annars vad har hänt här då?
I Onsdags blev det kryssning med Micha o Marre med Cinderella till Mariehamn och dans till Donnez.
En UNDERBAR  kryssning, tack tjejer för sällskapet och för att vi ALLTID har det såå jävla roligt ihop.

Nästa resa ska vi RÖJA….*ja, jag ska ta det försiktigt med armen*..hahaha..

I torsdags blev det hockey, efter vi kom av båten stack vi hem o lämnade väskorna o hämtade min biljett innan vi drog in till Hovet för att se DIF ‘s sista hemma match för säsongen mot SAIK.
Efter det tog vi oss hem, Marre skulle sova här så när vi kom hem gick hon o la sig på engång eftersom hon skulle upp tidigt på Fredags morgon och jag med eftersom jag skulle ha tvättstugan klockan 07.00.
Jag somnade dock inte förens vid 1-2 på natten.

På fredagen var det dialys som vanligt, gick väldigt bra, hade för första gången på länge 4 liter o dra (det tack vare att vi drack mkt på kryssningen,hahaha).
På kvällen låg jag hos päronen och tittade på Let’ s Dance och sov en stund på soffan.
Loggade in på MSN via mobilen och började snacka vid 22-tiden med O och vi bestämde efter en stund at han skulle komma hit så han kom med 23 .10 tåget och stannade hela natten, vi kollade först på skräck film som hade med sig …Paranormal Activity inte så läskig, i vissa scener var den det dock.
Drack lite också gjorde vi och hade det kul som vanligt.
Vi var uppe heeeela natten, haha…var lite trött så somnade en stund i hans knä när vi kollade på Sommaren med Göran.

På lördagen efter att O åkt hem så fixade jag till mig och åkte med mor och deras granne för att handla, var först till apoteket och hämtade penicillin.
Sen åkte vi till City Gross och handlade och fikade.
När vi kom hem somnade jag i 2-3 timmar på mor o fars soffa innan jag gick hem med alla varor för att sen åka in till Hovet för att träffa Nicke D…
Vilket var jätte trevligt Ler.

När jag kom hem frös jag som ett asplöv fast jag satt med tjock tröja på mig så efter en stund gick jag o la mig fast jag hade tänkte varit vaken tills Marre kom hem från Timrå eftersom hon skulle sova här…vaknade dock när hon kom hem, vet dock inte hur mkt klockan var men kände att jag mådde riktigt pissigt så jag bad henne ha lampan tänd i badrummet utifall jag var tvungen o springa in där.
Somnade dock om men vaknade vi halv 7 och sprang rakt ut i badrummet o kräktes som en räv .
Vet inte var det var, men hade feber o mådde piss o spydde bara den gången på dagen men låg sänkt hela dagen i sängen och orkade knappt, inte förens igår eftermiddag efter dialysen kände jag mig någorlunda bättre,

Nee…Puss o kram
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar