torsdag 10 februari 2011

Tvättstugan e klar :D

 

 

God eftermiddag/dag kära läsare!!!

I natt fick jag äntligen lite sömn faktiskt, somnade dock lika sent som vanligt MEN fick ändå sömn, somnade typ direkt jag la ner huvudet på kudden kändes det som o sov till klockan var 8.30 men orkade inte gå upp så snoozade till 9.15 för att sen gå upp o fixa tvätten eftersom Torsdagar = Tvättdag.
Idag blev det 4 maskiner eftersom det blev 2 fulla maskiner med handdukar …skönt kan man säga då e dom tvättade.
Nästa vecka får det bli fleece plädarna Ler.

Annars idag händer det inte så mycket, Micha o Jag ska åka in o hälsa på grabbarna i Svänzons hade vi tänkt…hon hade snackat med Ö i bandet eftersom dom skulle vara i Hökarängen och spela på en skola (alltså en privat spelning) så kan man ändå åka o hälsa på dem Ler.

Idag skulle dom ta upp med kirurgen om min arm så får se vad som sägs om den, svaret får jag väl imorgon om vad som kommer ske sen hoppas jag att dialys läkaren kollat upp det där om mitt 5-6 år gamla EKG som jag gjorde inför TX – utredningen som dom ringde om igår  o gaggade om, känns ju nervöst kan man ju säga!

Nee, nu blir det film eller ngt innan duschen kallar Ler

Ciao '

 

PS:  Gjort en ny header till Bloggen idag, hoppas ni gillar den även om den inte e ngt speciellt men tycker bilden e såå fin Ler  DS

1 kommentar:

  1. Vill du bli dagens blogg?
    Passa på att gå in och anmäl dig!

    De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)
    http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/02/tavlingar.html

    eller kanske Följa varann på bloglovin?
    Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!
    (obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

    SvaraRadera