söndag 13 februari 2011

Solig söndag!

 

God eftermiddag kära läsare!

 

Söndag igen då, vart tar helgerna vägen?
Tyckte det inte va mer än igår det var fredag! Ler.
Just nu sitter jag hemma hos mig och har precis tagit mig ett varmt härligt långt bad *skönt* , hahaha.
Så nu sitter jag och tar det lugnt och myser med Ragge eftersom han fått varit ensam i helgen då jag varit hos mor o far (var hemma igår dock o myste med honom) men har sovit hos päronen eftersom jag inte mått bra!
Idag händer det inte så mycket, ska snart upp igen till päronen och äta  och idag min favorit rätt Kalops , *mums*.
Sen blir det bara att ta det lugnt, hade tänkt ta en promenad nu i det fina väder men tänkte mysa med Ragge istället så han inte känner sig ensam.

Idag är det bara 5 dagar kvar tills vi åker till Ö-vik Skrattar…läängtar att få åka bort och åka dit upp!

Imorgon är det måndag och återigen dialys ..tycker man inte gör annat än har dialys tyvärr.

Puss o Kram

1 kommentar:

  1. Så skönt att du hade blandats ihop med en med samma namn. Sånt händer fast det inte borde hända. Vilken tur att du är frisk .. annars får man ju ingen njure. Visst låter det inte klokt när man lever med dialys och inte alls är så pigg att det liksom strålar av friskhet runt en, att man måste vara frisk för att få en njure. Ja, du vet väl hur det där är.
    Vem är Ragge?
    Kram på alla hjärtans från mig!

    SvaraRadera