onsdag 16 februari 2011

Då har Operation tiden kommit!

 

God kväll alla läsare!

När jag kom hem nu ikväll så hade jag fått brev från sjukan med tid för operation.
Japp, Måndagen den 14:e Mars blir det men ska va inne först Fredagen den 11:e för förberedelse inför operationen för att sen ha dialys o få åka hem o vara inne antingen på söndag kväll eller Måndag morgon, tror jag åker in redan på Söndagen.
Men iaf där sket sig båtresan med Marre,Micha o Ullis och bandet Dreams Ledsen hade sett fram emot det som faan.

Aja, vi ska ändå åka den 20:e Mars o fira min födelsedag, längtar fram till det!

Sitter o käkar middag som blev  yoghurt och ska ta en smörgås till tänkte jag Ler med tungan ute
Borde kanske packa lite också så jag inte har allt imorgon, har iaf packat ner en kudde att ha på bussenLer med tungan ute..

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar