lördag 26 februari 2011

1 vecka sen!

 

God natt kära läsare!

Nu e det 1 vecka sen vi var i Ö-vik, vart tar veckorna vägen egentligen?
Känns som det bara var igår vi var där!
Jag längtar tillbaka, men inte efter kylan som var där på Fredagen när vi kom upp (-27 grader), man var som en isbit när man kom tillbaka till hotellet efter att ha varit ute o letat något ställe att äta på och till slut efter mycket letande hittade vi äntligen ett ställe som var öppet som låg på det lilla torget en bit från vårt hotell.
blev en kebab pizza.

Sitter här och tänkte gå o lägga mig men har på senaste tiden börjat tänka mkt och kom o tänka på att jag har mkt inombords som jag inte fått ut, aldrig någon som frågat mig hur jag mår efter all sjukhusvistelse, hur jag upplevt tiden vi låg inne från 19 December 1997 till 27 Maj 1998.
Jag har börjat tänka efter senaste tiden om det och insett att jag inte pratat med någon om det , bara hållit det inne för mig själv eftersom ingen frågat mig om det, har skrivit på datorn om tiden på sjukhuset om vad jag fått uppleva men inte visat någon….vill inte ha ngn kurator lr psykolog att prata med för det tkr jag inte ger ngt vill prata med vänner och familj ….jag vågar inte själv ta upp det för jag e rädd att ingen vill lyssna på mig….jag har mkt inom mig som jag inte vågat/velat prata med ngn om!

Nee, nu ska jag sluta skriva…ska sätta på en film o snart lägga mig.
Imorgon blir det städning innan hockeyn som står på schemat o sen e det hockey med autografskrivning efteråt så tänkte ta mig dit och hälsa på Grabbarna..

Sen vill jag även Önska Nisse Ekman #3 välkommen till Hovet imorgon….vi tänker på dig #3:an

Ciao
Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar