torsdag 20 januari 2011

Tvätt-dag!

 

God morgon kära läsare!

Jag glömde ju í gårdagens inlägg skriva hemside adressen till DIFs hemsida där det finns inlägg om besöket på sjukan igår och dom skrivit om mig så här kommer adressen:  http://www.difhockey.se/nyhet.php?news=7862 .

Idag är det som vanligt tvättstugan ..suck, försökte byta till 14-18 tiden för jag var skit trött i morse när jag vaknade men det var ju ngn idiot som tog den tiden samtidigt som jag skulle boka den…så aja, det va bara att palla upp och fixa till sig och sortera tvätten för att gå ner.
Vad ska man annars göra idag? jag vet inte…diska kanske?? men jag vill hitta på något men vet inte vad o finns ingen o göra ngt med tror jag, alla jobbar  eller pluggar.

Jag är inte någon ängel
inte nån som gud har sänt
men jag hoppas att du vill
försöka en gång till
för detta är vad jag har känt

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar