måndag 31 januari 2011

Resan bokad

 

 

God morgon kära läsare!

Japp, nu har jag bokat bussresan upp till Ö-vik 18-20 feb Skrattar….Nu längtar man ännu mera Ler.
Då åker vi här ifrån 14.00 och är i Ö-vik 21.20 på Fredagen och sen åker vi hem 14.10 på Söndagen och är i sthlm 21.15…går tydligen fortare hem….men men Ler.
Längtar som sagt som fan nu när man vet att allt e bokat o betalt! Ler

Idag är det dialys igen då, får se om jag fått ngn röntgen tid idag eller om det blir på onsdag eftersom den ska göras denna vecka direkt efter dialysen då jag har ven nålen kvar efteråt så dom kan spruta kontrast direkt i nålen!.
Sen får man se vad J säger om resultatet och vad dom isf tänker göra med armen.
Jag vill ha det gjort så fort som möjligt o inte samma vecka jag åker till Ö-vik!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar