fredag 28 januari 2011

Fredag igen!


God morgon kära läsare!

Nu är det Fredag igen och snart är det helg “efter dialysen” ..Haha.
Ja,undra hur dialysen kommer gå idag då, förra gången så fick dom kontakta kirurgen som kom upp och kollade graften med ultraljud.
Vi bestämde att jag ska göra en flebografi nästa vecka med kontrast för att se om man kan se vart felet sitter i armen.
Jag hoppas iaf dom fixar armen innan jag åker till Ö-vik eftersom jag vill inte att den isf ska stanna där uppe. Ler.

Igår var det ju hockey men jag åkte hem strax innan det började för att Kicki frågade om jag ville komma över o jag kände inte för hockey egentligen så åkte dit och dt var jätte trevligt, så hoppas vi kan göra om det! Ler

Idag är det sista dagen min favorit läkare jobbar så har faktiskt köpt en blomma till honom eftersom han e den bästa läkaren jag haft (förutom H då) men han kommer vara saknad av oss alla där uppe som haft med honom o göra!

Händer i helgen då?
Ska städa imorgon och fixa här sen gå o handla lite eftersom jag kanske får besök här imorgon kväll så måste det ju se lite trevligt ut Blinkar….
På söndag vet jag inte vad som sker.

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar