fredag 5 november 2010

Vad ska jag säga?

 

God morgon kära läsare!

Igår var det ju dialys eftersom jag hade bytit från i onsdags tills igår o sen från idag tills på söndag eftersom vi ska på kryssningarna med Svänzons idag o imorgon.
Igår kväll var det ju även derby mellan DIF – AIK på Globen…som vanligt fast dom sa att man skulle vara där i tid pga. köer så kom vi inte in på engång iaf utan stod ute 20-30 min pga. att dom inte hade ordningsvakter för visitering.
Efter en stund fick man komma in och vi hade väldigt bra platser, samma som i slut spelet :)…
Matchen var inte lika rolig då vi losade med samma siffror som förra derbyt  2-5… :/

Neej, nu ska jag gå in i duschen o fixa till mig för om 50 min ska jag åka in till Hovet och se DIF’s träning och träffa spelarna innan Micha o jag ska åka till Norrtälje och åka med M/S Rosella tsm med Dick och Svänzons som ska spela på båten idag och i morgon :)

 

Puss o Kram

 

 

 

 

 

IMG_1746
Bjuder på en av fotona från igår från derbyt när det va dags för nationalsång av Loa Falkman…här på bilden syns
Christian Eklund (nr 20), Marcus Krüger (nr 32) och Kristoffer Ottosson (nr 9)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar