torsdag 18 november 2010

Tvättdag + match

 

God Morgon mina älskade läsare!

Torsdag idag IGEN, vart tar dagarna och veckorna vägen??
Ja, Torsdag betyder tvättstugan …hmm, när ska man slippa?? tänk om kläderna kunde gå till tvättstugan själv o tvätta sig…hahaha det vore ngt!
Som vanligt har jag inte mycket tvätt så det går fort, e klar vid 12-tiden…
Ikväll blir hockey ÄNTLIGEN säger jag bara….vi möter FBK så hoppas på vinst samtidigt som vi ska hylla vår kära spelare MARCUS RAGNARSSON #10.
KOM DIT O HYLLA HONOM……

Igår så fyllde ju mamma år…GRATTIS i efterskott mamma.
Klart jag var där och firade henne igår, imorgon ska jag iväg o handla present till henne o sen får vi se vad jag köper, vet det inte än faktiskt…:/…
Ska även köpa Westlife’s nya album Ler

Puss o Kram


Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar