tisdag 9 november 2010

Tungt eller vad?

 

Sitter här och funderar eller tråkar kanske det heter?, hehe.

Shit snart är 2010 över och ett nytt år börjar…vart har detta år tagit vägen?
Man har fan inte hunnit med, haha!.
Det bästa med detta år är alla människor jag träffat…Marre,Svänzons, Voyage m.fl..alla kryssningar,  jag känner mig verkligen starkare som person och mer utåt riktad sen jag träffat Marre och verkligen fått en underbar vän…
Micha o Marre e dom som verkligen fått mig att må bra även i svåra jobbiga stunder och det är jag TACKSAM för att jag har dom i mitt liv.
Dialysen går upp o ner…det e e rätt jobbigt i vissa lägen, men vem tkr inte det?
Inget man gör frivilligt men inget jag skulle missa för att leka med livet eftersom det e min enda chans till att ha ett liv o leva..
Men hoppas på att få en njure så snart som möjligt! :)
Idag gick dialysen rätt bra, fick ett blodtrycksfall när det var 30min kvar så bad dem avsluta så körde bara 2,5 timme men var ju där igår också så.

Vi har även fått veta att vår favorit läkare ska sluta i Februari :/ inte kul för han e den bästa fast som tur e så ser det ut som att en annan som e en favorit hos mig kommer dit  så det känns skönt för han e såå bra att prata med!!!

 

puss o Kram

micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar