söndag 21 november 2010

Mår piss just nu

 

God kväll eller snarare NATT!

Sitter här vid datorn och lyssnar på Westlife’s nya album…just nu eller den e precis slut var det Before it’s too late.

Mår inte alls på topp kan jag meddela er.
Sovit dåligt senaste nätterna tackvare en jävla hosta…hm..
Har fått penicillin nu igen så får se hur den tar på detta, det var ju inte länge sen jag var förkyld och åt penicillin.
Men nu får vi hoppas att denna kur hjälper bättre, fick en annan sort nu som ska tydligen va starkare o bättre så får hoppas på det bäst…måste ju bli frisk snart så jag kan åka på kryssning den 30 nov till 1 dec med Micha och Voyage på Galaxy (dom vet inte om att vi kommer) hahaha, ska bli en surprise…(så hoppas ingen av dom läser min blogg) hahaha.

Ja,va ska jag mer skriva??  Känner mig konstig i kroppen (inte av förkylningen nu)….tror jag har känslor för en jag inte borde ha det, trodde jag hade starka känslor för N som jag träffade igår för det har jag känt att jag haft men sen den andra hört av sig så har jag känt en saknad i hjärtat Förvirrad…borde inte det…aja , illa illa lr vadå??

 

Puss o Kram
Micka

1 kommentar: