tisdag 5 oktober 2010

Tisdag och hockey

 

God förmiddag!
Tisdag = en dag närmare helgen o min underbara Marre :)

Inatt har jag sovit som en stock när jag väl somnade.
Sov till drygt halv 10, och det behövdes verkligen, hade värst knäppa drömmen.
Drömde att jag hade ett barn och att det var 2 killar som slogs om vem som var pappan och i slutet var det ju klart den som jag ville ;)..

Vad händer idag då??
Ingenting, har precis ätit frukost/lunch det blev spagetti, haha. Kanske inte bästa frullen men hade inget annat att äta, smöret e slut så ville inte äta smörgås så då fick det bli som det blev.
Ikväll ska jag in till Globen/Hovet och träffa Marre och Micha för att gå på hockey (igen) :P…DIF- Timrå spelar och det står mycket nu på spel för vårt kära DIF eftersom vi spelat 6 matcher hittills och vunnit 1, vilket inte e likt oss.
Modo spelar också ikväll hemma i Ö-vik mot Frölunda…heja Modo.

Puss o Kram
Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar