fredag 1 oktober 2010

Inköp av nya kläder

 

God morgon!

Igår träffade jag Marre vid Globens tunnelbanestation och hon hade en överraskning med sig och inte mindre än min sötnos Theo <3…sötunge..
Vi hade bestämt oss för att shoppa lite kläder inför kryssningen nästa vecka när vi ska åka Nöjesvågen.
Vi var inne på Vero Moda och Indiska först sen gick vi ensamma in på H&M och kikade och där hittade jag en jätte fin klänning :O som jag köpte, som satt jätte bra på mig…..   Klänning

inte riktigt denna klänning men hittade inte min som jag köpte!

 

 

 

 

 

Sen blev det käka med Marre, Micha, Theo o Micha o Marres mamma  och hennes man sen efter det gick vi till Hovet för att gå på hockey och jag träffade en kille från FB som fick gå på mina gratis biljetter på säsongskortets dag.

Som vanligt så förlorade vi mot Luleå med 3-2…kunde blivit 3-0 men i sista perioden tog vi iaf upp oss o låg på o krigade…

 

Puss o Kram
Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar