tisdag 28 september 2010

Minnen

 

God dag!

Sitter o kollar igenom gamla blogg inlägg och
hittade gamla bilder från London när jag och Sara var där förra året,gud va man längtar tillbaka alltså!
Och bilder från E.M.D träffen med förra sommaren med Maria på Gröna Lund…:) vilka minnen :)

Just nu händer inte mkt.
Tandläkaren ringde precis men dom hade ingen tid idag åt mig men imorgon men imorgon kan inte jag då jag ska på banken sen till dialysen *suck*..
På tal om pengar undra när man ska få dom pengarna som 2 personer e skyldig  sen 2månader tillbaka fast man sagt till flera ggr! 
Ska ta o säga till på skarpen att dom pengarna ska jag ha!

Kryssning nästa vecka då med Silja Symphony med Marre,Micha, IMG_0351Tessan och som vanligt SVÄNZONS :D.

 

 

,

 

IMG_0374

3 kommentarer:

  1. Fungerar allt bra med dialysen inget nytt på den fronten? är du en riktig dansbands tjej du?;) Ha det gott och sköt om dig kram kra

    SvaraRadera
  2. Heej!
    Det går upp o ner faktiskt , men mesta dels bra..
    Jag e blandat men Svänzons e ett band vi känner :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Ååå, Gröna Lund förra sommaren saknas! Jag va knappt sjuk då ens, bara en för jädra hosta.. Men det är ju inte det värsta man kan gå omkring med i Sthlm.. ;)

    SvaraRadera