onsdag 1 september 2010

Kryssning med MARRE, MICHA,TESSAN,ANDREAS, DICK OCH SVÄNZONS

 

Den 22/8 klockan 18.00 la M/S Cinderella ut och kryssade lugnt mot Mariehamn och Åland med oss och Svänzons ombord!
Svänzons skulle på scen klockan 21.00 så vi fixade till oss i våra hytter innan vi vid 21-tiden  gick upp till Fun club för att fixa bra platser nära scenen.
Det var 2 band som spelade  Svänzons och Carina Jarneks,dom körde 45 min var och Svänzons började klockan 21.00.
Jag, Marre,Micha o Tessan vi bodde nästan på dansgolvet..för att dansa till Svänzons är ett måste, man kan inget annat.
I deras paus så kom dom ut och hälsade på oss, jätte kul faktiskt!
När dom var klara vid 2-tiden så satte vi oss i tappas & grill hela gänget och snackade!
Jag,Marre, Pettsson och deras busschaufför satt och snackade och hade det riktigt trevligt där vi satt!
Efter ett tag gick vi upp till Dick’s hytt där alla samlades.
Innan vi delade upp oss så ett gäng gick till hytten bredvid o ett gäng stannade kvar i Dick’s hytt..
Jag fick även ett nytt namn…nu mera heter jag tydligen Marielle också :P
Marre, fick en kapsyl (inte med mening) i ögat av Jens när han öppnade min Bacardi :P
Vid 5-tiden bestämde sig jag,Marre och Micha för att det va dags att gå o lägga sig så vi bankade på andra hytten för att säga god natt
då hängde Pettsson med oss ut i korridoren för han tänkte följa med oss till hytten ;)
När vi stod i korridoren så stack Dick ut sitt huvud krypandes på golvet ur sin hytt…det e Dick det :P
Nere i hytten fick jag ngt sjukt spel o började hoppa o dansa i sängen och sen spelade vi in en liten tjej film :P

 

Här kommer lite bilder

IMG_0336 
Påväg till Taxfree… Marre på Dick’s rygg och Micha skrattar

 

 

IMG_0337

 

 



 

                                                           Sprit förråd

 

 

IMG_0341

                                Marre är redo för party 

 

 

 

IMG_0342 
Jens och Örjan ur Svänzons

 

 

 

IMG_0343

                                              Roger

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_0347
Marre och Micha på dansgolvet

 

 

 

IMG_0351

Marre,Andreas,Tessan och Micha i fun club

 

 

 

IMG_0352
Jag och Marre i fun club….men jag verkar inte vara i “fun” mod :P

 

 

IMG_0355 
Örjan och Pettsson som gör ngn rolig min :P

 

 

 


 

IMG_0357                   Örjan, Pettsson och Roger på scenen

 

 

 

IMG_0358 

Daniel bakom sina trummor

 

 

IMG_0361
                                Pettsson med sin favorit ..basen

 

 

 

IMG_0353  

      

 

 

                                                                                               Systrarna Brodin

 

 

 

 

IMG_0362
Dick är på G för dans

 

 

 

IMG_0370 


 

 

 

                                                                                                Kyss på dig syrran!

 

 

 

IMG_0372
Micha och Dick

 

 

 

IMG_0374
                Jag , Tessan och Micha 

 

 

IMG_0380

 

 


 

 

 

                                                                Jens och Daniel

 

 

 

IMG_0384 
Syns att Marre e DIF:are, här firar hon DIF fotbolls seger :)

 

 

 

IMG_0388
Jag och Micha på dansgolvet o försöker bugga :)

 

 

IMG_0389 
                                 Svänzons

 

 

 

IMG_0395
                     Pettsson

 

 

 

 

IMG_0409

             Vill inte killarna får man göra så här med sin bästa vän

 

 

 

IMG_0425 
                  Pettsson

 

 

 

IMG_0435
                       Daniel har tittat fram bakom trummorna

 

 

 

IMG_0462 
       Jens lirar koncentrerat

 

 

 

IMG_0468

                                     Daniel på sin vanliga plats

 

 

IMG_0473  
Pettsson med läppglans, visst blev han sötttttttt? :D

 

IMG_0482

 

 

 

 


 

                                                        Jens  i Dick’s hytt …skååål!

 

 

 

IMG_0474 
Pettsson och Örjan efter spelningen

 

 

IMG_0481 

 

 

 

                      Dick och Micha i Dick’s hytt

 

 

IMG_0483
                            Pettsson la upp sina fötter i mitt knä, skönt att han inte tog av sig skorna, då hade jag nog dött :P

 

 

 

Puss o Kraaaam 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar