onsdag 28 juli 2010

Resan bokad

 

Yes, äntligen är resan till Ö-vik bokad!
Den 18:e september åker vi 8.28 härifrån till S-vall och därifrån buss till Ö-vik som tar  2,5 timme så e framme i Ö-vik 14.25 och då ska vi ta oss till hotellet o så träffa mitt kusinbarn hoppas jag för att äta/fika sen 18.30 ska vi till Fjällrävens center (Swedbank arena) för att titta på hockey matchen MoDo- DIF woho, funderar på om jag ska ta med min Danielsson tröja :D…
Efter matchen kommer vi (jag) gå ner bakom arenan där DIF ställer sin buss för att träffa Nicklas Nicke D Danielsson :D…
Ska bli såååååååå kul :D

Sen åker vi  med bussen till S-vall 11.20 och vi e i Sundsvall 13.50 o tåget går 14.08 och vi e i sthlm 17.30

 

Pusss o kram
Micka

2 kommentarer:

  1. Låter trevligt :D

    Jag siktar in mig på en resa den 11 december, köra tre flugor i en smäll.. hockey, hälsa på vän och deras julmarknad :)

    SvaraRadera
  2. Naajs ;). Jag kommer fan gråta när jag träffat Nicke

    SvaraRadera