måndag 10 maj 2010

Salem Al Fakir på Berns 9 Maj 2010

 

Igår var det då äntligen dags för Salem Al Fakir på Berns.
Jag och Sara åkte in till stan vid 1 för jag ville gå på RockZone och titta, köpte dock en grej med twilight *hihi*.
Sen köpte vi varsin smoothie (vanilj/hallon), det va rent utsagt sur, usch.
Efter det gick vi runt lite i stan innan vi gick ner till Gallerian och igenom där på väg till Berns salonger.
När vi kom dit var det redan kö utanför så vi ställde oss, det var väl rena turen för efter en stund var det e riktig lååång kö.
Där stod vi till lite över 16.00 då dom började släppa in.
Vid 17.00 kom förbandet ? in,  ngn svensk snubbe som hette Oscar något! hahaha, så intressant va han! XD.

Vid halv 6 kom äntligen Salem in, oj oj vilken konsert vill jag bara säga!
Han var verkligen rolig! <3
När han drog av Roxy sprack det för mig o jag visste inga gränser på jublet ..hehe…

 

Här kommer lite bilder från igår :)

 

 

Salem Al Fakir 009

 

 

 

 

Salem Al Fakir 039

 

 

 

Salem Al Fakir 045

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar