lördag 1 maj 2010

Huvudvärk o magvärk….

 

Vaknade imorse med värsta huvudvärken och magen hade jag fortfarande ont i.
Sovit som en stock inatt,men drömde SÅKLART om honom….
Usch, detta är jobbigt!
Trodde som sagt aldrig jag skulle reagera så här..:(….

Igår på dialysen så blev man typ utfryst kändes det som….dom snacka inte med mig,  hjälpte mig INTE vid avslut, dom ska dra nålarna åt mig men jag fick ligga 10-15 min innan jag bad en förbi passerande syster att dra nålarna o sätta på kirurg tejp så kunde jag trycka själv lite, men fick sen ingen hjälp dom fråga ingenting om det slutat blöda eller så, så jag satt på plåster o tog blodtryck sen gick jag o vägde mig o sen gick därifrån utan o säga hej då för jag var såå ledsen!

Hur fan kan man få göra så här??? GE MIG EN NJURE

Idag vet jag inte vad som händer..
Kramar

1 kommentar:

  1. Men vad är det som händer där egentligen? Hur kan de behandla dig så illa??? och varför????? ledesn för din skull kram Lena

    SvaraRadera