onsdag 19 maj 2010

En underbar kryssning till Åland

 

 

Tack Micha med familj o släkt för att jag fick följa med till Åland, det var en underbar kryssning med MYCKET skratt o roligheter.

En as snygg bartender fanns det också ombord på båten hihi.
Vi satt uppe hela natten efter att Svänzons hade spelat klart och umgicks med dem, vi gick tillbaka till hytten runt 6-6.30 somnade vid typ 7 o sov en timme sen var jag pigg igen!
Då gick jag och Marre för att käka frukost i buffén…INGEN höjdare…inte värt dom 99kr heller..
På lördags natten råkade jag typ presentera mig som K*t XD för en kille.

 

Ålands kryssning med Birka Paradise 001

 

 

Ålands kryssning med Birka Paradise 005

 

 

 

 

 

 

 

 

Ålands kryssning med Birka Paradise 011

 

 

 

 

Daniel bakom trummorna

 

 

 

Ålands kryssning med Birka Paradise 023

 

 

Ålands kryssning med Birka Paradise 065

 

 

 

 

 

                                              The girls have fun

 

 

 

 

Ålands kryssning med Birka Paradise 148

Den söta bartendern :)

 

 

Ålands kryssning med Birka Paradise 084
C blir intervjuad av Ö på morgon kvisten :P

 

 

 

Ålands kryssning med Birka Paradise 139

 

 

 

                                                                                            Micha o hennes kusin Pelle

 

 

Ålands kryssning med Birka Paradise 155

Jag tillsammans med killarna i Svänzons

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar