torsdag 7 januari 2010

Låtar på hjärnan

Ibland kan man ju bli irriterad när man fått låtar på hjärnan som inte går att få bort speciellt låtar också man inte gillar!
Just nu har jag låten "Flottarkärlek" av Snoddas på hjärnan
Jag har en ny låt för varje dag nästan,hahah ett tag var det "det vakande fromma två" en rad ur Stilla Natt, hahaha :)

-8 grader här,det känns dock som mer, sitter just nu hos mamma o pappa men mamma jobbar då hon blev inringd imorse att en hade ringt sig sjuk...hade jag vetat det hade jag inte behövt gå upp hit utan kunnat sitta inne i värmen hemma.

På Lördag är det hockey, skulle egentligen inte gått men idag ångrade jag mig och bestämde mig för att gå!
Efter matchen e det autograf-skrivning med grabbarna så då ska jag gå o hälsa på killarna jag känner mest :)

30min wii fit plus idag igen, inte dåligt...ska ta ett pass till då jag missade igår! :)

Pussar o Kramar
Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar