tisdag 3 november 2009

Sjukan


God kväll mina kära läsare!!!


Idag hade jag ju tvättstugan 10-14 men vid 11 då jag kom upp från tvättstugan o kollade mailen hade jag fått mail från en på barnavdelningen som oxå bl.a har hand om det här med Djurgården hockey.
Hon frågade om jag kunde komma till sjukan 13.00 då grabbarn skulle komma så sagt o gjort fick ringa mamma o säga att jag inte kunde följa med o handlade, fick stressa tvättstugan dom sista minutrarna för att hinna med bussen 12.15...
När jag kom till sjukhuset gick jag av så att jag gick in på baksidan på sjukan och då när jag står o väntar på hissen kommer 2 killar med SSK kassar så då förstod jag att spelare därifrån kom också så vi åkte samma hiss upp och sen så gick vi 3 in på mötesplatsen och efter en stund kom ena sköterskan (hon som mailat mig) o sen kom en annan kille som gått på sjukan länge som jag känner efter en stund kom ju våra grabbar ..2 av dem (Andreas Engqvist och Nicke Danielsson)..

vi satt och pratade en stund där och skojade...dom prackade på mig en lag affisch och 2 idolkort på SSK...jag sa att MIG kan ni inte omvandla till SSK fan, det e det sist som jag skulle bli! :).

Vi tog lite bilder också...eller en grupp bild som!


Puss o Kram
Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar