tisdag 27 oktober 2009

Gris sprutan!

God morgon mina kära läsare!

Skulle ha tvättat idag men vaknade för tyt 10-15 minuter sen o jag hatar att stressa (efter som jag skulle ha tvättstugan 10-14)
Så jag bokade om till på fredag klockan 7.00...*suck* fanns bara den o 10-14 på fredag att välja mellan o den andra tiden kan jag ej ta eftersom jag ska på dialysen vid 12 på fredagen.
Fast ska höra med mamma om hon har mycket tvätt imorgon eller om hon kanske kan ta min tvätt som inte är så mycket!..

Igår fick vi reda på att imorg on ska vi ta grisvaccinet, är nervös ....vill inte ta det egentligen då man hört så mycket om det genom media fast man ska ju inte tro allt som står i tidningarna heter det ju men jag e nervös ändå!.


Har blivit sååå inne i twilight,läser första boken o kan inte sluta så ska strax sätta mig igen i soffan o läsa under en varm filt o lite te tror jag! :)

Puss o Kram
micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar