torsdag 1 oktober 2009

3år!

God morgon mina läsare!


I måndags var det 3år sen jag började på dialysen,gud va tiden går fort.
Tyckte inte det var mer än igår jag började där men men, börjar tröttna på det nu och vill såå gärna ha en njure.
Men som man fått höra nu så lär man väl få vänta ännu mer på en eftersom dom BARA gjort 3 nekro njurs transplantationer sen första Maj tills helgen nu som var o det e inte klokt va lite det är...det e tackvare regeringens nya lag om att inte hålla folk i resperator för transplantationer för dom tycker det e etnisk fel...
Man undrar ju hur dom tänker eftersom det gör ju att väntelistorna blir längre, det e ju inte alla som har någon anhörig eller vän som kan donera!

Ändra lagen nu regeringen!

Kramar
Micka

2 kommentarer:

  1. Hej, jag förstår mkt väl att du vill ha en njure nu......är helt sjuk vilken väntan det ska vara...sköt om dig..kram kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Blodad tand är bara förnamnet. :P Det va ju inte första gången jag va utomlands, det va andra solsemestern och tredje längtas det ju då till! *hehe*

    SvaraRadera