fredag 11 september 2009

Mina idoler är och varför!

 

 

BACKSTREET BOYS:  Har gillat dom sen 1995, deras musik får en verkligen glad o vilja dansa hela tiden!
Killarna sjunger underbart fint allihopa och att dom fått sån framgång är inte svårt att förstå!. KTBPA.

 

WESTLIFE: Deras röster är så underbara och låtarna får en på bra humör och verkligen får en att le hela tiden…dom kommer som Backstreet boys alltid att finnas i mitt hjärta <3.

 

E.M.D: Går det att inte gilla dom? svårt o tro det, så underbara dom är som sångare men även så goa killar…deras röster…Åhå, det får en att rysa i kroppen av behag kan man ju säga bara dom öppnar sina munnar.
Och som dom rör sig, speciellt Erik….*drömmer* hahaha  <3333

 

Måns Zelmerlöw:
Sån underbar kille med en sån underbar röst …. en riktig mums-mums är han.
Han är en som nallebjörn, så mysig o snäll!
Hans låtar ger en dans feelings även han.

 

OLA SVENSSON: 
Sjunger bra med snygga dans moves o dom glad sommar plågorna som får en att vilja röra på höfterna :)

 

Detta är va jag tkr om mina idoler…visst det e svårt att skriva egentligen om va man verkligen tycker om alla ..det e lättare att tänka o så men att få ned det på papper e svårare!

Puss o Kram
Micka

 

Här nere bjuder jag på en söt bild på Erik Segerstedt

Erik Mars 2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar