torsdag 17 september 2009

löfte!

Ja nu har jag gett ett löfte till läkarn på dialysen och med 2 patienter + personal som vittne att jag ska gå ner till 57 kg tills December!
Det ska fasiken gå, har jag klarat det förut så klarar jag det nu också.


Det jag ska undvika är :

  • Potatis
  • Ris
  • Pasta/makaroner
  • Godis
  • läsk

och andra saker som e onyttiga!

Sitter här just nu o snackar på msn, tittar på film och löser lite korsord lite då och då!
Idag har det inte hänt så mycket, har diskat all min disk *wohoo* sen har jag varit hos mor o far och ätit en god ost o skink sallad sen bar det av hemåt och titta på Idol! :)

Snart e det dags för sängen och upp imorgon för att åka till dialysen!

Puss o Kram

MIcka

1 kommentar:

  1. Svar: Det finns säkert att lyssna på senare! Vore konstigt annars. :P

    SvaraRadera