onsdag 2 september 2009

Heldag på sjukan!






Just nu sitter jag o har 2 timmar o 17 min kvar av dialysen *skönt*...blev startad lite tidigare än vanligare eftersom jag var tidigt här!
Har varit på Hudmottagningen först i morse klockan 8.00 för mitt utslag på benet och sen fick jag gå till sjukhus fotografen för att fota dte på benet för att dom ska ha o jämföra ifall det skulle bli större!
Dom tror som jag tror att det e värmeutslag från datorn eftersom jag sitter med den i knät hela tiden så nu sitter jag med den vid sängbordet på dialysen!
Sen var det lung-röntgen klockan 10.30 så mellan röntgen och hudmottagningen var jag till dialysen och frågade om dom hade en tidigare apparat så slapp jag vänta tills typ halv 2 så vid 12 fick jag en apparat men den krånglade lite men nu funkar det perfekt! *skönt*






Puss o Kram
Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar