måndag 31 augusti 2009

Svampbob Fyrkant och norska! :)

 

 

Igår var det ännu en E.M.D dag :), jag och Maria var ju till Gröna Lund för att se E.M.D uppträdda på Nikelodeon dagen tillsammans med några andra artister.
Dessa artister va på Grönan

 

  • E.M.D
  • Alexander Rybak
  • Molly Sandén
  • Nanne Grönwall
  • Alice (från idol
  • Amy Diamond

 

Även Markoolio var där som konfranser och efter uppträdandena så var det som man längtat efter SIGNERING med alla artisterna.
Först så satt E.M.D och speciellt söta Erik satt först som även kände igen mig från i Lördags då dom var i huddinge o uppträdde.
Han signerade 2 skivor + min tröja.
Sen gick vi bara för bi tjejerna och fram till Alexander Rybak…
Så blev det lite norskt pratande och det har satt sig fast på hjärnan kan jag ju säga! :)

Under själva konserten så hade dom även present regn så fort en tuta tjöt så det blev att man fick en del saker…speciellt nyckelringar och telefon smycken med Svampbob fyrkant.
Jag fick även en Tom och Jerry Serie tidning :P..
Jag o Maria fick varsin som Erik kastade! :)

 

Här nere kommer det lite bilder från igår!

 

Puss o Kram

Micka

 

 

                                                                                         

DSCF2543

                                                             

 

 

 

 

 

 

                                                      Matte

 

 

 

 

DSCF2565

 

 

 

 

 

 

 

Erik <333

 

            

 

 

 

DSCF2578

 

 

 

 

 

 

 

                                              Danny

                                                                          

                                                                                            

 

DSCF2650

 

 

                  

 

 

 

 

Erik <333

      

 

 

 

DSCF2632

 

 

 

 

 

 

 

                                   Alexander Rybak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar