onsdag 19 augusti 2009

Solig och varm dag och 2 dagar kvar!!!



Då har man varit vaken sen halv 8 fast man inte behöver egentligen.

Vaknade av en riktigt jävla duns och att Ragge morrade till och sprang ut i köket och tittade så efter en stund gick jag upp och då var det kassen med sopor som hade ramlat ner och handtaget hade gått sönder!


Har legat 10min på spikmattan också och det va såå skönt känner i ryggen att det behövs dock har jag ont i axlarna men det e för att jag har träningsvärk eller något från igår efter att jag fick bära hem alla tunga kassar från Farsta! :)

Snart dags att göra sig iordning för att gå ner till apoteket först o kolla om dom fått in min medicin som jag måste äta för att kunna åka till London sen blir det till dialysen o apoteket på sjukan för att se om dom har alcoservetter att ha på planet!!


Puss o Kram

Micka










2 kommentarer: