onsdag 5 augusti 2009

Hej hej !!

Hej mina kära läsare!

Sitter här på dialysen och har snart varit kopplad 1 timme, är klar vid 18.15 *skönt*...
När jag kom hit idag och stod o pratade med en syster så hör jag en patient o en syster stå prata och patienten kläcker ur sig en sån jävla kommentar så den fick mig att gråta så jag va tvungen att gå ut ur rummet!
Han hörde ju för fan va jag stod o pratade med sjuksystern om så!

Igår fick jag svar på mitt mail till min ena kirurg och han avråde mig inte att åka till London...men däremot att avråde han mig från "att äta kidneypie till frukost" hahaha....ja, han e rolig han!
Men dåså ..2 veckor o 2 dagar kvar ...wohoo...
Men först blir det ju Kryssning på Lördag med Cinderella! :).




Slänger in en video från DIF's träning i Måndags hära!
Enjoy!!

Puss o Kram
Micka




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar