lördag 15 augusti 2009

Det heter ju Efter regn kommer solsken men här är det Efter Solsken kommer regn!

Ja,det kan man verkligen kalla det , här regnar det nu efter en varm och solig dag!
Idag har jag städat o fixat här innan jag fick besök av mamma o pappa's granne Maria som ville komma ner o se hur jag bodde eftersom hon aldrig varit här nere sen jag flyttade hit!
Oj, det e redan 4 månader sedan man flyttade in..eller lite mer än 4:a månader, gud va tiden går fort! :)
Men här trivs jag och Ragge jätte bra, det e väl det som räknas? :)

Just nu sitter jag här och tittar på DVD, kom hem för en stund sen från mina föräldrar så nu sitter jag o snackar med Sara och en till på MSN och dricker Bacardi Apple men kan säga att den e inte god då jag blandat det med läsk från min Sodastream:er så kan rekommendera att INTE blanda med läsk därifrån utan med sprite lr ngt annat.


Om 6 dagar bär det av till LONDON kan inte fatta att det e dags snart!
Tittade på flygbiljetten idag och såg att vi beställde resan 23 Juni och det e nästan 2 månader sen :O...

Puss o Kram
Micka

2 kommentarer:

  1. Hehe, det enda som går runt i huvudet nu är: London, London, London.. ;)

    SvaraRadera
  2. Exakt..visst är det?!...kan man tänka på annat....

    SvaraRadera